niedziela, 1 listopada 2015

82. Fiolet

Fiolet plus czerń ... bardzo lubię takie połączenie. Ubrałam czarną ciepłą tunikę (bazarek Lublin) z szerokim golfem i do tego moje kochane fioletowe ponczo. Dobrałam fioletowe rajstopki i czarne długie kozaczki z Deichmann. Na uszy wzięłam fioletowe listki z Butik. By wszystko utrzymać w barwach wybrałam taką oto kopertówkę z Camaieu. I żeby ożywić lub przekombinować to na usta nałożyłam czerwień od Rimmel a na rękę czerwony zegarek :D Jak Ci się to widzi?


















buziaki!!! ;-*


34 komentarze:

  1. Fajne to poncho, a czerwień na ustach super pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poncho świetne, a torebka z frędzlami na czasie :) w wolnej chwili zapraszam do mnie na www.eskaiemka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw sam w sobie jest bardzo klasyczny co według mnie jest w nim super :) Usta i rajstopy dodają trochę kolorytu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://mademoiselleviki.blogspot.com/2015/10/strong-colour-of-lips.html

    OdpowiedzUsuń
  4. o, widze ze u ciebie tez połączenie z kolorowych rajtek :D tylko u ciebie fiolet! :) swietnie kochana :) zapraszam na moje połączen ie rajtkowe - buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość bardzo mi się podoba, ale osobiście takiego koloru rajstop bym nie ubrała :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ponczo!! Super całość zestawiłaś!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rajstopy świetnie ożywiły stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi, gray Phanco and purple socks make you fabulous and attractive. Love leaf earrings <3
    http://takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne ponczo, uwielbiam tą część garderoby na jesień! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna stylizacja :) no i rajstopki przyciągają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorystyka rzeczywiście bardzo trafiona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemna stylizacja, rajstopy dodały kolorystyki - całość na plus
    Pozdrawiam!
    chicporadnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna stylizacja :) Bardzo podoba mi się ten fioletowy akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem na tak! :)
    Zupełnie, zupełnie inaczej wyglądasz bez okularów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem jak się chodzi w ponczo, nigdy takowego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej! Mnie to najbardziej urzekły usta, pięknie się komponują z tą stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam ponczo :) stylizacje bardzo ladna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Boskie ponczo, Magda wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)