piątek, 30 września 2016

151. Pielęgnacja moich paznokci

Hej! Dziś post o który zostałam poproszona przez Anonimka. Pozdrawiam Cię serdecznie! Moja pielęgnacja paznokci! Zacznę od informacji , że moje paznokcie szybko mi rosną , co uważam za największą ich zaletę. Mogę dzięki temu często zmieniać im kształt. Są grube, nie łamią się tak szybko... chociaż raz miałam z nimi przygodę, strasznie mi się rozdwajały , były żółtawe... Wtedy sięgnęłam po odżywkę Eveline Cosmetics 8 w 1. Pomogła mi - polecam ją nawet w TYM poście.

Moje paznokcie są gładkie , nie mają bruzdek a to wszystko dzięki temu, że mniej więcej co dwa dni używam polerki lub bloczka.

Jeśli chodzi o trwałość lakierów to średnio wytrzymują u mnie 3 dni ale niektóre dają radę 4 dni! Uważam, że to nie tylko zasługa lakieru ale i tego, że moja płytka paznokcia nie jest tłusta.




Skórki wokół paznokci usuwam w bardzo prosty sposób. W miseczkę nalewam ciepłą wodę z mydełkiem i moczę palce ok 15 min. Następnie odsuwam skórki drewnianym patyczkiem i usuwam je cążkami. Potem smaruję je kremem Nivea lub olejkiem nawilżającym do skórek!

Codziennie na noc smaruję dłonie i paznokcie kremem do rąk lub jeśli weźmie mi się za dużo balsamu do ciała na nogi to nadmiar wcieram w dłonie i paznokcie. Często też zdarza mi się nakładać krem na dłonie w ciągu dnia, np. po zmywaniu naczyń czy sprzątaniu.

Do pilniczkowania używam tylko i wyłącznie pilników papierowych!

Aktualnie jedyny minus jaki dostrzegam w moich paznokciach to białe plamki... Ale wróciłam do witamin Merz Spezial (pomagały nie raz nie tylko na paznokcie ale i na skórę i włosy! ) :-)

Jak widzisz nie robię z moimi paznokciami wiele. Jeśli chodzi o malowanie paznokci 💅 to nie ukrywam , że nie mam ich pomalowanych codziennie! Gdy zmyje lakier nie zawsze od razu nakładam drugi. Lubię dać im trochę oddechu! :-) Kiedyś pracując jako barmanka, musiałam sporo zmywać i wolałam wcale ich nie malować niż chodzić  w takich obdartych od częstego moczenia rąk w wodzie... malowałam je tylko jak miałam wolne ale dbałam o nie i uważam , że takie golaski nie są złe! A naturalne to już w ogóle :-)

Z ciekawostek napiszę że nigdy nie miałam robionych tipsów! Raz miałam robione hybrydy (na swój ślub).

Tyle, jeśli chodzi o moje paznokcie :-) 😊










36 komentarzy:

  1. bardzo dziekuje za ten post!!:) ciesze się, że powstal, dla mnie bardzo przydatny. pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. używam tej odżywki, jednak po dłuższym czasie przestała dawać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że różnie działa ale mi jak narazie pomaga :-)

      Usuń
  3. Ja za to pielęgnuje swoje paznokcie oliwka cytrynowa z semilaca i jest super ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś używałam Eveline 8w1, ale po około 2 latach przestała dawać efekty ;) Co do lakierów to polecam Golden Rose, u mnie przy tłustej płytce utrzymywały się średnio 4 dni a rekordowo nawet 8.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam bardzo suche skórki więc uwielbiam wszystkie olejki, ostatniio zaochałam się w kokosowym semilaca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. sama stosuję papierowe pilniki :) z odżywek do paznokci dobry jest balsam 2x5 :) najlepszy jaki znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba muszę sobie sprawić ten suplement diety :)

    OdpowiedzUsuń
  8. łał jaka fajna długa płytka paznokcia :) ja kremuję ręce tysiąc razy dziennie :D także stosuję papierowe pilniki, moje paznokcie są twarde mimo iż mam na nich hybrydę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę mocnych paznokci, moje są strasznie słabe :( na pewno wypróbuję jakiś z twoich sposobów!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie... ale masz paznokcie-cudo! Jaka dlugosc! Ja o takich mogę pomarzyć...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zwykle nie miewam problemów z paznokciami, ale ostatnio dwa dosłownie dwa, wskazujące zaczęły mi się rozdwajać. Sięgnę zatem po polecaną przez Ciebie odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto też łykać te witaminki, są świetne na skórę, włosy i paznokcie!

      Usuń
  12. Naturalne paznokcie też są ładne, jeżeli oczywiście są zadbane!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie ta odżywka niestety nie pomogła, dlatego też wciąż kupuję kolejne. Ale Twoje paznokcie wyglądają świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. This manicure is just wonderful! I love your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. pazurki masz w świetnej kondycji, ja też swoje próbuje doprowadzić do takiego stanu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kilka lat temu używałam odżywki 8w1, ale przestała dawać efekty i przestałam. Teraz powoli do niej wracam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne , zadbane . Ja muszę ze swoimi zrobić porządek
    Co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zacznij i daj znać marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety mam alergie na odżywkę Eveline :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja czasem maluje lakierem, ale zazwyczaj mam na nich odżywke. Raczej się nie zdarza bym nie miała ich wcale pomalowanych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. CUDOWNY BLOG .ZAPRASZAM DO MNIE http://my-own-philosophyy.blogspot.com/2016/10/jezyk-fotografii.html

    OdpowiedzUsuń
  21. idealna długość pazurków, ja niestety muszę mieć krótkie. Uwielbiam odżywkę z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)