środa, 7 grudnia 2016

169. MIX FOTO #2

Hej! :-) Dziś kolejny mix zdjęć :-) Ostatni cieszył się sporym zainteresowaniem więc jest kolejny :-)


1. Fotka w przymierzalni w H&M
2. zakupy błyszczyki do ust
3. zakupki z Avonu, krem do skórek, maska do stóp i krem do rąk
4. śniadanko





5. makijaż kreseczka
6. przed pracą
7. ulubione ostatnio połaczenie
8. ja :-)


9. Przymiarki w Camaieu
10.11. 12. ja w nowych okularkach


13. z ostatek!! :-)


14. kawka i ciacho
15. 16. selfie szminka od Golden Rose uwielbiam ją! kolor nr 06 velvet matte
17. Mikołajki <3 Taki słodki Mikołajek był w tym roku :D



Na koniec jeszcze obiecane stylizacje, z którymi brałam udział  w konkursie , jakość jest bardzo słaba... ale skupmy się na ubraniach nie na szarej twarzy :D
Stylizacja pierwsza to stylizacja na wigilię do teściowej. Spódnica do kolan, ołówkowa. Do tego zabudowana bluzka bez dekoltu. Z dodatków naszyjnik w kolorze spódnicy. Stylizacja elegancka ale nie wyzywająca.
Druga stylizacja to pomysł na Sylwester, mieniąca sukienka, żakiet i pasek w talii by dodatkowo się zwęzić :D
W trzeciej stylizacji wybrałabym się na wigilie do pracy gdzie obowiązuje dress code :-) Zamiast klasycznej białej koszuli wybrałam golf, nadal elegancko ale bardziej na luzie, po godzinach. Do tego mieniący żakiecik :-)
Wyników jeszcze nie ma... czekam :D







32 komentarze:

  1. Bardzo ładna ta czerwona,ołówkowa spódnica:-) całą styluzacja bardzo mi się podoba :-) zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :-) mi tez ta stylizacja najbardziej się podoba :-)

      Usuń
  2. Z trzech ostatnich stylizacji 1 i 3 są cudowne i chyba najlepsze jakie u ciebie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błyszczyk matujący posiadam w swoich zasobach i muszę przyznać, że jestem mega zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta czerwona spódnica :) Kawa i ciacho musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mixior, milo się ogladalo :)

    Pierwsza stylizacja baaaardzo przypadla mi do gustu- sama chętnie bym się tak ubrala na wigilię :)
    Fajnie, że podsunęłaś mi pomysl, bo jakaś tam czerwoną kieckę mam, tylko bluzkę jakąś jeszcze muszę wygrzebać :) hehe

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stylizacje :) Piękna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cute looks, the last one is my favorite!
    xo Alessia

    www.fleurdhiver.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny mix i stylizacje. Ta z czerwoną spódnicą najbardziej przypadła mi do gustu:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetna urodę i piękna jest ta czarna sukienka :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zestaw z czerwoną ołówkową spódnicą wygląda na Tobie przecudownie! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię oglądać takie mixy zdjęć :)
    Świetna jest ta stylizacja w czerwonej spódnicy <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. zestaw z czerwoną spódnicą genialny

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stylizacje!
    Zapraszam do mnie: milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta czerwona spódnica jest świetna. Bardzo lubie takie posty. Jestes sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super jest ta pierwsza stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne okulary, ładnie się prezentują :)
    Obserwuję :):*

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza stylizacja mnie zachwyciła <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia. Zestaw z czerwoną spódnicą bardzo ładny, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa stylizacja. A co myślisz o takich dodatkach? zegarki drewniane Moim zdaniem mają ciekawy design, tylko zastanawiam się do jakiej stylizacji mogłoby to cudo pasować? Jeans? Ciemny granat? Powiedz co myślisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy wcześniej nie widziałam takich zegarków... są śliczne!!! zdążyłam właśnie przejrzeć stronę z linka i nawet kilka innych na allegro :-) Już widzę całą stylizację :D jeans i brązy, albo pastele i brązy :-) na stronie z podanego linka mają piękne kolory ziemi :-)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)