czwartek, 29 grudnia 2016

176. MOJE RZĘSY PO DWÓCH I PÓŁ MIESIĄCA STOSOWANIA Lashvolution

Hej!!! Miał być post po dwóch miesiącach ale będzie post po dwóch i pół bo jakoś nie mogłam się wcześniej z tym postem ogarnąć... Wybaczcie!!! Od razu przechodzę do recenzji , nie przedłużam:





INFO Z OPAKOWANIA: już po 4 tygodniach rzęsy będą dłuższe , gęstsze, mocniejsze i bardziej lśniące. Dzięki peptydom i substancjom aktywnym serum bezpiecznie i skutecznie stymuluje wzrost rzęs. Obecna w recepturze niacyna i ekstrakt z pokrzywy , stosowane przeciw wypadaniu włosów, zapewniają długotrwałe efekty. Ekstrakt z rumianku działa regenerująco oraz bakteriostatycznie. Ekstrakt z zielonej herbaty działa tonizująco w miejscu nakładania serum. Badania wykazały 87% dłuższe rzęsy, 80% gęstsze, wrażenie bardziej podkręconych i ciemniejszych rzęs, ogólna poprawa kondycji rzęs.



Odżywkę możecie kupić tutaj: KLIK w cenie 79 zł za 3ml (ma to wystarczyć na 4 miesiące!) 






MOJA OPINIA: minęły już 2 i pół miesiąca i jestem w szoku! Pozytywnym szoku!! Nigdy nie miałam takich długich, mocnych, gęstych, podkręconych rzęs!!! Przez 2 miesiące nakładałam serum codziennie na noc ale nie tuż przed snem by nie wytrzeć wszystkiego o poduszkę! Od kilku dni nakładam je co drugi dzień... Zrobiłam zdjęcia, zaraz Wam pokażę efekty! Bo tutaj nie ma co więcej się rozpisywać, efekty są i szczerze polecam to serum!! Nie wystąpiła żadna reakcja alergiczna po takim czasie stosowania, oczy nie łzawią, nie szczypią, przy soczewkach też nie ma problemu :)







Znacie tą odżywkę??? 










20 komentarzy:

  1. Mega efekt, muszę wypróbować :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Zapraszamy na Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny efekt, są przede wszystkim gęstsze, no i dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest super 😃
    Zapraszam do siebie www.kristifashion.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super efekt! Ja stosuję olejek rycynowy i nie narzekam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O..super efekt. Zapraszam też na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, efekt jest naprawdę swietny.

    OdpowiedzUsuń
  7. też stosowałam, efekt również zauważyłam :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam, ale na pewno się nią zainteresuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o tej odżywce, stosowałam tylko long4lashes w czasie stosowania efekty super ale po odstawieniu rzęsy robią się bardzo słabe:< Twoje rzęsy wyglądają świetnie widzę efekt:))

    OdpowiedzUsuń
  10. no rzęsy, wyglądają super !!!

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)